مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-20سياسي

10 شب 10 منبر| پناهیان: با تقویتِ انگیزه رهایی و آزادی، سوءاستفاده از آن کم می شود


حجت الاسلام پناهیان با طرح این سوال که آیا باید آزادی را کنترل کنیم یا آن را تقویت کنیم؟ گفت: ما باید این مفهوم را تقویت کنیم، با تقویت کردن انگیزه رهایی و آزادی سوءاستفاده ها از آزادی کم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری شب اول محرم هیأت میثاق با شهدا با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مرثیه خوانی امیر عباسی و فرید بذرافشان در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم درباره آخرین گام برای رسیدن به رهایی در تاریخ حیات بشر، به سخنرانی می پردازد.

در ادامه گزیده ای از اولین جلسه این مبحث را می خوانید: تحلیل رهبر انقلاب این است که در زمان ما تبیین و تبلیغ از همه کارها مهم تر است طبیعتاً شما در فضای سخنان رهبری در این دو سال اخیر هستید و توجه خاص ایشان به مسئله تبیین و تبلیغ را دیده اید، حتی کسانی که رهبری و اصل ولایت فقیه را هم قبول ندارند، آنها هم تردید ندارند که ایشان دارند از یک نقطه بالا به مسائل نگاه می کنند لذا نمی تواند بی تفاوت و بدون نقد جدی از کنار سخنان و تحلیل های ایشان عبور کنند.

رهبران در هر جامعه ای سعی می کنند که از بالا به مسائل نگاه کنند و تشخیص بدهند در این زمان چه مسئله ای مهم تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شب 10 منبر| پناهیان: با تقویتِ انگیزه رهایی و آزادی، سوءاستفاده از آن کم می شود

10 شب 10 منبر| پناهیان: با تقویتِ انگیزه رهایی و آزادی، سوءاستفاده از آن کم می شود